سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
مقایسه فاگوزیست و کتاب آقای محبی

برترین کتاب آموزشی زیست شناسی کنکور از نگاه من

 


سلام

اول از همه بگم این پست تبلیغاتی نیست 

میخوام دوتا کتابو که ازشون استفاده کردم مقایسه کنم شاید بدردتون بخوره

فاگوزیست اقای فردین جوادی و کتاب اموزش مفهومی ترکیبی اقای محبی


آقای محبی در حال حاضر چهار کتاب نوشتن:

زیست 1،2 و پیش و ژنتیک


الان که من دارم مینویسم بهترین کتاب برای زیست خوندن همینه (محبی) و بس!

تقریبا تمامی نکات مفهومی و ترکیبی آورده شده و واقعا عالیه!

الان کلا دو تا کتاب آموزش واسه زیست هست که مفهومی ترکیبی کار کردن

یکی همین و اون یکی فاگوزیست . من خودم به شخضه اول فاگو رو گرفتم(اونم به خاطر تعریفای دیگران و نکات خارج از کتابش)ولی

از همین جا اعلام میکنم خوندن این کتاب (فاگو)(مخصوصا سال سومش) واقعا وقت تلف کردنه!

نکاتی که دراورده خیلی باحالن ولی تو تستا کاربردی نیستن و نویسندشم مطلب خارج کتاب زیاد اورده که غلط علمیم تا دلتون بخواد داره

ادمو سر ازمون به دوراهی میندازه که مثلا با توجه به اون مطلب خارج از کتابه این گزینه رو غلطه بگیرم درست بگیرم ؟ چیکار کنم؟ :)...

اما کتاب آقای محبی به صورت نکته نکته  و در چارچوب کنکور نوشته شده و حاشیه نرفته . باید اول کتاب درسیو فول باشید بعد اینو بخونید عالی میشه! اما حجم  کتاب زیاده(فونتش درشته) باید نکات خوبشو سوا کنید تو یه نصفه A4 بنویسید و بزارید لای کتاب درسی(خلاصه نویسی نکات)

یه مزیت دیگه هم که داره برسی نکته های به صورت تستی هست مثلا ته هر مبحث با قید ها برسی کرده هر فلانی که فلان باشد فلان نیست و همه  فلان ها  ... که عینا تو ازمون های استفاده میشه

و از همه مهمتر مقایسه های (( همانند و برخلاف)) هست که تو این کتاب بخوبی اورده شده اما تو فاگو زیست خبری نیست

اما از حق نگذریم فاگوزیست تو مفهوم(اصل مطلب) بهتر از محبی کار کرده  و عکس های خارج کتاب زیادی استفاده کرده که مفهوم رو بهتر منتقل میکنه . آما نکات کتاب اقای محبی در تست ها کاربردی تر هست


جمع بندی کلی:

اگه تو گیرایی مفاهیم ضعف دارید و وقتم زیاد دارید »» فاگوزیست

اگه مفاهیم رو راحت میفهمید و بیشتر دنبال نکته های تستی هستید»» کتاب اقای محبی


اینم سایت برای اطلاع از نحوه خرید هر دو کتاب و مشخصات بیشتر :


سایت  آقای فردین جوادی (فاگوزیست): www.zist110.ir

سایت آقای محبی : www.biologykonkur.ir


یا علی

حمیدرضا آقایی پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ ۹۷۰ آی پی ۱۲۶۷ بازدید
دسته: درسی ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره سایت
وبلاگ شخصی حمیدرضا آقایی
کلمات کلیدی
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR